- Wsparcie techniczne (telefoniczne i mailowe) infolinii Call Center - sprzedażowej
- Prowadzenie obsługi i korespondencji mailowej dotyczącej zamówień internetowych
- Obsługa rezerwacji
- Współpraca z innymi działami w celu kompleksowej obsługi klienta
- Raportowanie i przekazywanie informacji zwrotnej w zakresie podejmowanych działań.
- Dostępność do pracy od 15 kwietnia 2025
- Minimum rok doświadczenia w obsłudze klienta - mile widziane w telefonicznej lub w branży turystycznej,
- Umiejętność nawiązywania kontaktów z Klientem,
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- Rozwinięte umiejętności analityczne, a także zarządzania czasem pracy,
- Dyspozycyjność do pracy zmianowej (praca również w weekendy) w godzinach 08-21.
- Znajomość geografii świata i popularnych kierunków turystycznych
- Znakomitej komunikacji i umiejętności interpersonalnych
- Samodzielność i odpowiedzialność w realizacji zadań
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, pełny etat- szukamy osób do dłuższej współpracy
- Szkolenia produktowe i wyjazdowe,
- Zmianowy system pracy,
- Pobyt w naszych hotelach w atrakcyjnych cenach
- Prywatna opieka medyczna,
- Dobrowolne ubezpieczenie Warta,
- Karta lunchowa - 450 zł/msc,
- Bezpłatna podróż poślubna,
- Platforma MyBenefit lub karta Multisport,
- Dofinansowanie do okularów korekcyjnych,
- Możliwość rozwoju również w ramach innych Działów,
- Welcome Pack ;)
Powiązane:
Zobacz najnowsze oferty pracy
Praca w Centrum Stomatologicznym LUX MED. My zadbamy o: konkurencyjne wynagrodzenie i wypełniony grafik, stałe wsparcie asysty stomatologicznej, komfortowe wprowadzenie, zapoznanie ze standardami i procedurami, przyjemność pracy w nowoczesnym gabinecie...
-
Miejsce pracy: śląskie / Gliwice
-
Firma: LUX MED Sp. z o.o.
-
dzisiaj
Zapewnienie kompleksowej opieki nad pacjentami w zakresie pediatrii. Praca w Centrum Infekcyjnym w godzinach pon-pt 20.00-24.00, soboty 14.00-24.00, niedziele 08:00-24:00 Utrzymanie wysokich standardów medycznych oraz dbałość o ich stałe podnoszenie. Tytuł...
-
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
-
Firma: Klient portalu Praca.pl
-
dzisiaj
Obsługa wszystkich przychodzących i wychodzących połączeń telefonicznych, e-maili i czatów. Szybka identyfikacja i rozwiązywanie problemów związanych z produktami. Przygotowywanie kompleksowych raportów opisujących problemy techniczne. Sprawdzanie i...
-
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
-
Firma: Concentrix
-
dzisiaj
Miejsce pracy przystosowane dla osób z niektórymi typami niepełnosprawności. Zadania: Obsługa klienta (klienci indywidualni i biznesowi) w ramach połączeń przychodzących – telefon i czat Bieżące odpowiadanie na zapytania klientów – wsparcie klienta w...
-
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
-
Firma: ManpowerGroup
-
dzisiaj