- Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email
- Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system
- Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience
- Stay updated on product offerings, services, policies, and procedures to provide accurate information to customers
- Exhibit warmth and enthusiasm in every customer interaction
- Utilize your knowledge of automotive and digital products to troubleshoot and resolve issues effectively
- 1+ years of experience in a call center or customer service role, preferably in the automotive industry
- Strong communication skills, with a minimum C1 level in German and B2 level in English
- Ability to remain calm and tactful when dealing with customers
- Strong attention to detail and organizational skills
- Excellent problem-solving skills and a creative, solution-oriented mindset
- Willingness to learn and adapt to new technologies and processes
- Experience with other luxury Brands and Customers Relationship Management Systems (CRM)
- Remote work from home
- Comprehensive benefits (my benefit system, private medical healthcare, life insurance)
- Team-building events
- Fully paid training to prepare you for direct contact with customers
- Team leader support at every stage of cooperation
- Stable full-time employment based on an employment contract
Powiązane:
Zobacz najnowsze oferty pracy
między innymi do linii alergologiczno-pulmonologicznej, psychiatrycznej, neurologicznej, kardiologicznej Główne obowiązki: Odpowiedzialność za realizację planu sprzedaży Odpowiedzialność za budowanie i utrzymanie relacji z kluczowymi klientami firmy w...
-
Miejsce pracy: śląskie / Gliwice
-
Firma: Orion Pharma Poland Sp. z o.o.
-
dzisiaj
Realizacja planów sprzedażowych na powierzonym obszarze, Utrzymywanie relacji z dotychczasowymi klientami oraz pozyskiwanie nowych, Reprezentowanie firmy zgodnie z ustalonymi standardami, Promowanie produktów i rozwiązań dostosowanych do potrzeb klienta,...
-
Miejsce pracy: śląskie / Gliwice
-
Firma: Klient portalu Praca.pl
-
dzisiaj
Identyfikacja usterek i diagnozowanie przyczyn. Przeprowadzanie napraw, przeglądów i regulacji maszyn. Tworzenie raportów z przeprowadzonych napraw. Budowanie i podtrzymywanie relacji z klientami. Wykształcenie techniczne średnie lub wyższe (mechatronika,...
-
Miejsce pracy: śląskie / Ruda Śląska
-
Firma: Klient portalu Praca.pl
-
dzisiaj
Twój zakres obowiązków prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji, skanowanie towaru, weryfikacja zgodności ilości towaru, dokonywanie...
-
Miejsce pracy: śląskie / Gliwice
-
Firma: Transgourmet Polska
-
dzisiaj