- Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen
- Group with professionalism and enthusiasm.
- Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system.
- Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience.
- Staying updated on Volkswagen Group’s latest offerings, policies, and services to provide customers with accurate and timely information.
- Exhibit warmth and enthusiasm in every customer interaction
- Utilize your knowledge of automotive and digital products to troubleshoot and resolve issues effectively.
- 1+ years of experience in a call center or customer service role, preferably in the automotive industry.
- Strong communication skills, with a minimum C1 level in German.
- Very good knowledge of English language, minimum B2 level for internal communication, documentation & training.
- Excited about the opportunity to contribute to Volkswagens continued success and growth in the automotive sector.
- The ability to stay composed, tactful, and solution-focused when interacting with customers.
- Strong attention to detail and organizational skills.
- Excellent problem-solving skills and a creative, solution-oriented mindset.
- A passion for continuous learning and adapting to new technologies and processes at Volkswagen Group.
- Experience with luxury brands and high-end customer relationships, particularly in the automotive sector.
- Familiarity with CRM systems
- Interest in the automotive industry, with a passion for cars and Volkswagen Group’s cutting-edge technology.
- Support the Volkswagen Group, a recognized name in the automotive industry known for its commitment to quality, innovation, and customer satisfaction
- Remote work from home
- Comprehensive benefits package, including a benefits system (MyBenefit), private healthcare, and life insurance.
- Stable full-time employment based on an employment contract
- Receive fully paid training to ensure you’re fully prepared for customer interactions, with continuous learning opportunities to grow your skills.
- Team-building events to foster a collaborative work environment.
- Team leader support at every stage of cooperation.
- Grow your career while contributing to the future of luxury automotive experiences with Volkswagen Group.
Powiązane:
Zobacz najnowsze oferty pracy
Dołączając do naszego zespołu będziesz wsparciem Kierownika Projektu w pracach na terenach zakładów przemysłowych naszych kontrahentów w kraju i zagranicą (min. w Czechach, Słowacji, Austrii oraz Niemczech) takich jak: opracowanie kalkulacji, technologii...
-
Miejsce pracy: śląskie / Rybnik
-
Firma: ECOL Sp. z o.o.
-
dzisiaj
Zakres obowiązków: Powitanie i obsługa klientów oraz gości Przygotowywanie, wypełnianie i przechowywanie dokumentacji związanej z recepcją i biurem Organizowanie, sortowanie i dystrybucja poczty przychodzącej i wychodzącej Obsługa połączeń...
-
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
-
Firma: ISS Facility Services Sp. z o.o.
-
dzisiaj
Zakres obowiązków: Obsługa rynku inwestycyjnego i lokalnego, w tym branży budowlanej. Pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie i utrzymywanie stałych relacji biznesowych. Negocjowanie kontraktów handlowych. Analiza rynku inwestycji budowlanych. Wymagania:...
-
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
-
Firma: Praca.pl
-
dzisiaj
Twój zakres obowiązków: Weryfikacja, wprowadzanie i księgowanie dokumentów w systemie księgowym zgodnie z wewnętrznymi instrukcjami Kontrola dokumentów źródłowych pod względem rachunkowym i formalnym zgodnie z ustawą o rachunkowości i podatku VAT...
-
Miejsce pracy: śląskie / Bielsko-Biała
-
Firma: Murapol Centrum Usług Wspólnych sp. z o.o.
-
dzisiaj