- Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm.
- Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system.
- Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience.
- Staying updated on Volkswagen Group’s latest offerings, policies, and services to provide customers with accurate and timely information.
- Exhibit warmth and enthusiasm in every customer interaction
- Utilize your knowledge of automotive and digital products to troubleshoot and resolve issues effectively.
- 1+ years of experience in a call center or customer service role, preferably in the automotive industry.
- Strong communication skills, with a minimum C1 level in German.
- Very good knowledge of English language, minimum B2 level for internal communication, documentation & training.
- Excited about the opportunity to contribute to Volkswagens continued success and growth in the automotive sector.
- The ability to stay composed, tactful, and solution-focused when interacting with customers.
- Strong attention to detail and organizational skills.
- Excellent problem-solving skills and a creative, solution-oriented mindset.
- A passion for continuous learning and adapting to new technologies and processes at Volkswagen Group.
- Optional
- Experience with luxury brands and high-end customer relationships, particularly in the automotive sector.
- Familiarity with CRM systems
- Interest in the automotive industry, with a passion for cars and Volkswagen Group’s cutting-edge technology.
- Support the Volkswagen Group, a recognized name in the automotive industry known for its commitment to quality, innovation, and customer satisfaction
- Remote work from home
- Comprehensive benefits package, including a benefits system (MyBenefit), private healthcare, and life insurance.
- Stable full-time employment based on an employment contract
- Receive fully paid training to ensure you’re fully prepared for customer interactions, with continuous learning opportunities to grow your skills.
- Team-building events to foster a collaborative work environment.
- Team leader support at every stage of cooperation.
- Grow your career while contributing to the future of luxury automotive experiences with Volkswagen Group.
Powiązane:
Zobacz najnowsze oferty pracy
Opis stanowiska: zapewnianie tłumaczeń z i na język polski (tłumaczenie urzędowe nie jest wymagane) zapewnianie komunikacji ze spółką matką z siedzibą na Słowacji wykonywanie czynności administracyjnych w dziale Wymagania: wykształcenie średnie ze...
-
Miejsce pracy: śląskie / Gliwice
-
Firma: Raven PL Sp. z o.o.
-
dzisiaj
Aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie długofalowych relacji w oddziale i terenie Badanie potrzeb klientów, prezentowanie propozycji sprzedażowych i przygotowywanie ofert Sprzedaż produktów Grupy PZU m.in ubezpieczeniowych, emerytalnych, inwestycyjnych oraz...
-
Miejsce pracy: śląskie / Ruda Śląska
-
Firma: GRUPA PZU
-
dzisiaj
Praca w Centrum Stomatologicznym LUX MED. My zadbamy o: konkurencyjne wynagrodzenie i wypełniony grafik, stałe wsparcie asysty stomatologicznej, komfortowe wprowadzenie, zapoznanie ze standardami i procedurami, przyjemność pracy w nowoczesnym gabinecie...
-
Miejsce pracy: śląskie / Gliwice
-
Firma: LUX MED Sp. z o.o.
-
dzisiaj
Twój zakres obowiązków prace mające na celu utrzymanie budynku w należytej sprawności technicznej wykonywanie przeglądów technicznych, konserwacja oraz naprawa instalacji i urządzeń drobne prace ogólnobudowlane utrzymanie ciągłości pracy urządzeń...
-
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
-
Firma: Innovative Facility Management Polska Sp. z o. o.
-
dzisiaj