- Responding to general questions about credit card products, self-services and mobile/web apps
- Supporting customer authentication to carry out actions such as: card activation, blocking/unblocking and cancellations; transaction inquiries and dispute submissions; ordering replacement cards, statements and PIN letters;
- Managing card limits and processing product changes; updating contact information, including 3D secure mobile numbers; supporting online and telephone banking services; recording complaints and initiating goodwill refunds.
- Fluent in German (minimum C1 level) and very good command of English (minimum B2 level)
- Excellent communication and interpersonal skills
- Strong ability to assess customer needs and provide tailored solutions
- High level of flexibility and adaptability to evolving topics
- A customer-focused mindset with the ability to remain calm and empathetic in various situations
- Sales orientation is a plus, as cross-selling and upselling may become part of the role over time
- Ability to make a criminal records background check
- Educational background in economics, finance or related field
- A dynamic, international work environment in one of the worlds leading customer experience companies
- Comprehensive training and onboarding, so you feel confident from day one
- Flexible working schedule with additional compensation for night shifts
- The chance to be part of a forward-thinking, digital-first team
- Work from home
- A diverse and inclusive culture that values your ideas and individuality
- Well-being programs, team events and employee engagement activities
- An access to the e-learning platforms: LinkedIn Learning, Concentrix University
- Refer a Friend and Earn - bonuses for the friends recommendations
- Language classes: English and Polish.
Apply now and become part of a team that values clarity, connection, and customer satisfaction.
Powiązane:
Zobacz najnowsze oferty pracy
Dostarczanie i utrzymanie usług teletechnicznych oraz systemów bezpieczeństwa Wykonywanie konserwacji, prac serwisowych oraz budowy systemów niskoprądowych Realizacja audytów oraz wywiadów technicznych, rezerwacja zasobów Diagnozowanie i rozwiązywanie...
-
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
-
Firma: Orange Polska
-
dzisiaj
obsługa klienta i budowanie z nim długotrwałych relacji, rozwój bazy Klientów, utrzymywanie wysokiej jakości obsługi Klienta, reprezentowanie firmy i dbanie i jej wizerunek, analiza potrzeb Klientów i profesjonalne doradztwo, zawieranie umów z Klientami....
-
Miejsce pracy: śląskie / Bielsko-Biała
-
Firma: TUIR
-
dzisiaj
Pełnienie funkcji mechanika zmianowego w dziale Utrzymania Ruchu w zakładzie produkcyjnym Nadzór techniczny nad parkiem maszynowym oraz infrastrukturą zakładową Wykonywanie przeglądów, konserwacji i remontów maszyn i urządzeń Diagnozowanie przyczyn awarii...
-
Miejsce pracy: śląskie / Gliwice
-
Firma: VENS sp. z o.o.
-
dzisiaj
Twoje zadania: Strategia i rozwój: Tworzenie i realizacja innowacyjnej strategii logistycznej, która uwzględnia rozwój krajowy i międzynarodowy Standardy i procedury: Opracowywanie i wdrażanie nowoczesnych standardów oraz procedur logistycznych. Analiza i...
-
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
-
Firma: Vetlab Sp. z o.o.
-
dzisiaj