Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie wymagająca wysiłku statycznego
- duże obciążenie narządu wzroku związane z pracą przy monitorach komputerowych
- praca przy komputerze w pozycji siedzącej
- użytkowanie sprzętu biurowego
- nietypowe godziny pracy (w tym dyżury) związane np. z naprawą awarii kluczowych dla ministerstwa systemów/aplikacji
- stanowisko pracy wymaga umiejętności pracy w sytuacjach stresowych i pod presją czasu, związaną z zapewnieniem bierzącego utrzymania i rozwoju systemów i infrastruktury informatycznej ministerstwa
- możliwa praca przy kilku projektach równocześnie: przygotowanie dokumentacji analitycznej dla jednego projektu, dla innego prace implementacji, a kolejnego wykonywanie czynności związanych z utrzymaniem
- charakter pracy wymagać będzie współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi
- praca będzie wymagać przemieszczania się na terenie budynku i poza nim, w tym delegacje krajowe
Zakres zadań
- Dokonuje realizacji dostaw i usług na potrzeby Ministerstwa Przemysłu celem optymalnego i zgodnego z przepisami wykorzystania posiadanych środków budżetowych oraz zapewnienia niezakłóconego funkcjonowania ministerstwa, w tym planowanie wydatków;
- Koordynuje obieg korespondencji kierowanej do departamentu i organizuje dokumentację wewnętrzną departamentu w uzgodnieniu z kierownictwem;
- Wykonuje czynności właściwe ze względu na rolę Departamentu Cyfryzacji i Bezpieczeństwa jako wnioskodawcy w zakresie dostaw, usług i robót budowlanych, przygotowywanie m.in. opisu przedmiotu zamówienia i szacowanie jego wartości oraz czuwanie nad realizacją zawartych umów/zatwierdzonych wniosków w celu zapewnienia właściwej realizacji wydatków publicznych;
- Prowadzi rejestr środków trwałych departamentu;
- Prowadzi rejestr i koordynuje prawidłowość zawartych w ramach funkcjonowania departamentu umów i związanej z nimi dokumentacji;
- Koordynuje prawidłowe prowadzenie oraz archiwizację spraw w ramach działalności Departamentu;
- Współpracuje z innymi departamentami w zakresie organizacji spotkań Departamentu,
- Przygotowuje oraz koordynuje plan zamówień publicznych w zakresie zadań realizowanych przez Departament;
- Przygotowuje zapotrzebowania na środki finansowe, dokonuje zmian w planie, przygotowuje wnioski budżetowe, a także koordynuje zaangażowanie środków w ramach budżetu Departamentu.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 4 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej,
- Znajomość ustawy o Prawo Zamówień Publicznych
- Znajomość ustawy o finansach publicznych
- Znajomość ustawy o służbie cywilnej
- Doświadczenie w zakresie realizacji zamówień poniżej 130 000,00 zł;
- Doświadczenie w zakresie planowania budżetu oraz koordynowania wykorzystania środków budżetowych;
- Rzetelność, terminowość, nastawienie na rozwój, zorientowanie na osiąganie celów, umiejętność współpracy, umiejętności analityczne, inicjatywa, samodzielność, umiejętność przekazywania wiedzy
- Umiejętność analitycznego i twórczego myślenia, podejmowania decyzji, umiejętność organizacji pracy, umiejętność współpracy, skutecznego komunikowania się oraz jasnego formułowania wniosków i zaleceń, rzetelność, terminowość
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r.pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość systemu Elektronicznego Zarządzenia Dokumentacją.
Powiązane:
Zobacz najnowsze oferty pracy
Komunikacja z klientami poprzez telefon, chat i email w celu tworzenia niezapomnianych doświadczeń podróżniczych. Dostarczanie wyjątkowych wrażeń, dbałość o detale i spersonalizowane planowanie podróży. Ochrona poufnych informacji i budowanie zaufania w...
-
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
-
Firma: Concentrix
-
wczoraj
Komunikacja z klientami (telefon, chat, email) w celu zapewnienia pozytywnych doświadczeń. Zapewnienie ochrony informacji klienta i budowanie zaufania. Współpraca zespołowa na rzecz doskonałej obsługi klienta. Biegłość w języku niderlandzkim (C1) i...
-
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
-
Firma: Klient portalu Praca.pl
-
wczoraj
Interakcja z klientami przez telefon, chat i email w celu uczynienia każdego kontaktu początkiem ich kolejnej przygody. Dostarczanie wyjątkowych doświadczeń poprzez proaktywne i cierpliwe podejście. Ochrona ważnych informacji klienta, zapewnienie zaufania jako...
-
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
-
Firma: Concentrix
-
wczoraj
Komunikowanie się z klientami za pomocą telefonu, czatu i emaila. Zapewnienie wyjątkowej obsługi klienta, dbałość o ich satysfakcję. Współpraca z zespołem na rzecz dostarczenia najlepszych doświadczeń dla klientów. Biegła znajomość języka polskiego...
-
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
-
Firma: Klient portalu Praca.pl
-
wczoraj