- Bydgoszcz (Region Północ I, województwa: kujawsko-pomorskie i warmińsko-mazurskie)
- Gdańsk (Region Północ II, województwa: pomorskie i zachodnio-pomorskie)
- Katowice (Region Południe I, województwa: śląskie, opolskie i świętokrzyskie)
- Kraków (Region Południe II, województwa: małopolskie i podkarpackie)
- Łódź (Region Zachód I, województwa: łódzkie i wielkopolskie)
- Wrocław (Region Zachód II, województwa: dolnośląskie i lubuskie)
- Warszawa (Region Wschód I, województwo mazowieckie)
- Lublin (Region Wschód II, województwa: podlaskie i lubelskie)
- obsługa kadry menedżerskiej Regionu w zakresie realizacji procesów dotyczących zarządzania pracownikami (pozyskiwania, motywowania, rozwijania i utrzymywania optymalnego poziomu zatrudnienia kapitału ludzkiego)
- doradzanie i wspieranie kadry kierowniczej w realizacji spraw kadrowych pracowników
- wdrażanie i komunikowanie rozwiązań polityki personalnej
- podejmowanie działań w obszarze zarządzania wskaźnikami HR (zmniejszenie absencji, fluktuacja, wykonanie etatyzacji, wykorzystanie urlopów)
- wspieranie Jednostek Organizacyjnych Regionu w aktualizacji opisów stanowisk pracy
- udział w uruchamianiu rekrutacji i przeprowadzeniu procesu adaptacji dla kluczowych i wyższych stanowisk
- zapewnienie komunikacji wewnętrznej i wspieranie działań dotyczących employer brandingu
- udział w projektach realizowanych przez obsługiwanych menadżerów w zakresie HR
- masz wykształcenie wyższe, na kierunku: prawo, administracja, zarządzanie, psychologia, zarządzanie kadrami bądź pokrewne
- wykorzystujesz w praktyce wiedzę z zakresu prawa pracy i zarządzania zasobami ludzkimi
- masz min. 3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku HRBP
- znasz pakiet MS Office na poziomie bardzo dobrym (w szczególności Excel)
- dobrze organizujesz swoją pracę, potrafisz priorytetyzować zadania i umiejętnie rozwiązujesz problemy
- umiesz podejmować decyzje, negocjować i radzisz sobie w trudnych sytuacjach
- współpracujesz na co dzień z kadrą zarządzającą
- masz prawo jazdy kat. B i możesz używać swój samochód do celów służbowych
- ukończone studia podyplomowe z zarządzania zasobami ludzkimi
- ukończone kursy z prawa pracy
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- wsparcie opiekuna podczas pierwszych trzech miesięcy pracy
- pożyczki na preferencyjnych warunkach, wsparcie w przypadku trudnej sytuacji życiowej
- atrakcyjne warunki zakupu prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia na życie
- kartę Multisport na korzystnych warunkach, pocztowe grupy sportowe
- dofinansowanie do wypoczynku i wydarzeń kulturalnych
- karty rabatowe na paliwo oraz zniżki u partnerów biznesowych
- dostęp do platformy językowej
Nie musisz wysyłać do nas listu, wystarczy kliknąć Aplikuj!
Powiązane:
Zobacz najnowsze oferty pracy
Co jest dla nas ważne wykształcenie techniczne min zawodowe, preferowane w dziedzinie mechaniki, mechatroniki, elektrotechniki lub pokrewnej doświadczenie zawodowe min 5 lat umiejętność diagnostyki znajomość systemów hydraulicznych i elektronicznych...
-
Miejsce pracy: śląskie / Tychy
-
Firma: STRABAG BMTI Sp. z o.o.
-
dzisiaj
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: przygotowanie dokumentacji i przeprowadzenie postępowań w zakresie oddania nieruchomości w najem lub dzierżawę zawieranie i rozwiązywanie umów najmu i dzierżawy zarządzanie istniejącymi umowami najmu i...
-
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
-
Firma: Polskie Koleje Państwowe S.A.
-
dzisiaj
Transport towarów zgodnie z wyznaczoną trasą Przyjmowanie i wydawanie materiałów z magazynu Przygotowanie zamówień dla Klientów Załadunek i rozładunek towarów Obsługa systemu identyfikacji towarów w magazynie Dbanie o porządek w magazynie i na placu...
-
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
-
Firma: Klient portalu Praca.pl
-
dzisiaj
Realizacja zadań z obszaru BHP i PPOŻ zgodnie z wymaganiami prawnymi i wewnętrznymi standardami, Prowadzenie sprawozdawczości z obszaru BHP, Monitorowanie i analiza stanu bezpieczeństwa, Organizacja i przeprowadzanie szkoleń BHP, Analiza i ocena ryzyka...
-
Miejsce pracy: śląskie / Rybnik
-
Firma: Klient portalu Praca.pl
-
dzisiaj