Firma: INSOLVE Wojciech Bednorz Lokalizacja: Wodzisław Śląski wrz 01, 2025
INSOLVE Wojciech Bednorz
Instalator systemów alarmowych
Miejsce pracy: Wodzisław Śląski
Numer: StPr/25/0398
OBOWIĄZKI:
- instalacja i modernizacja rozbudowanych systemów alarmowych SATEL,- instalacja i modernizacja systemów kamer,- nadzór nad sprawnym działaniem wdrożonych systemów.Praca od poniedziałku do piątku 8:00-16:00.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: zasadnicze zawodowe
Język: angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B


Wymagania inne:

min. 1,5 roku doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku.

Miejsce pracy:

Wodzisław Śląski


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 5 000 do 8 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wodzisławiu Śląskim

Powiązane:

Zobacz najnowsze oferty pracy

między innymi do linii alergologiczno-pulmonologicznej, psychiatrycznej, neurologicznej, kardiologicznej Główne obowiązki: Odpowiedzialność za realizację planu sprzedaży Odpowiedzialność za budowanie i utrzymanie relacji z kluczowymi klientami firmy w...

  • Miejsce pracy: śląskie / Gliwice

  • Firma: Orion Pharma Poland Sp. z o.o.

  • dzisiaj

WIĘCEJ INFORMACJI →

Realizacja planów sprzedażowych na powierzonym obszarze, Utrzymywanie relacji z dotychczasowymi klientami oraz pozyskiwanie nowych, Reprezentowanie firmy zgodnie z ustalonymi standardami, Promowanie produktów i rozwiązań dostosowanych do potrzeb klienta,...

  • Miejsce pracy: śląskie / Gliwice

  • Firma: Klient portalu Praca.pl

  • dzisiaj

WIĘCEJ INFORMACJI →

Identyfikacja usterek i diagnozowanie przyczyn. Przeprowadzanie napraw, przeglądów i regulacji maszyn. Tworzenie raportów z przeprowadzonych napraw. Budowanie i podtrzymywanie relacji z klientami. Wykształcenie techniczne średnie lub wyższe (mechatronika,...

  • Miejsce pracy: śląskie / Ruda Śląska

  • Firma: Klient portalu Praca.pl

  • dzisiaj

WIĘCEJ INFORMACJI →

Twój zakres obowiązków prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji, skanowanie towaru, weryfikacja zgodności ilości towaru, dokonywanie...

  • Miejsce pracy: śląskie / Gliwice

  • Firma: Transgourmet Polska

  • dzisiaj

WIĘCEJ INFORMACJI →