- udział w projektach obejmujących kalkulowanie podatku dochodowego od osób prawnych dla naszych klientów, w tym analizę danych księgowych
- rozliczeniem podatku u źródła
- przygotowywanie projektów pism podatkowych, formułowanie rekomendacji podatkowych dla klientów z pomocą doradców podatkowych
- zarządzanie pracą osób zaangażowanych w projekt oraz weryfikacja dostarczonych materiałów
- prowadzenie korespondencji z Klientem
- obsługa audytu, kontroli skarbowych
- min. 3-letniego doświadczenia w biurze rachunkowym lub dziale księgowości
- praktyczna znajomość prawa podatkowego w szczególności z zakresu podatku CIT i WHT
- umiejętności nadzorowania pracy osób na niższych stanowiskach
- doświadczenie w bezpośrednim kontakcie z klientem
- znajomość zasad księgowości
- znajomości języka angielskiego ma poziomie średnio zaawansowanym pozwalającej na swobodną komunikację w mowie i piśmie z Klientami firmy
- bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office
- pracę w systemie hybrydowym po okresie wdrożenia
- finansowanie kwalifikacji zawodowych - wesprzemy Cię w zdobywaniu kwalifikacji
- dofinansowanie prywatnej opieki medycznej Medicover
- dofinansowanie karty sportowej Multisport
- liczne szkolenia wewnętrzne oraz treningi umiejętności miękkich w ramach „Akademii BDO” (katalog szkoleń aktualizowany jest co miesiąc i obejmuje najnowsze trendy lub zmiany. Szkolenia odbywają się w czasie rzeczywistym)
- możliwość uczestnictwa w szkoleniach merytorycznych oferowanych przez spółkę BDO Solutions
- program wdrożeniowy realizowany na platformie rozwojowej w pierwszych tygodniach pracy, który ułatwi Ci proces wdrażania się
- jasno określoną ścieżkę kariery i system ocen rocznych pozwalający na monitorowanie i wspieranie Twojego rozwoju
- program rekomendacji pracowników - zyskaj dodatkowy bonus finansowy za skuteczną rekomendację znajomego do pracy
- spotkania integracyjne zespołowe oraz firmowe
Powiązane:
Zobacz najnowsze oferty pracy
Dołączając do naszego zespołu będziesz wsparciem Kierownika Projektu w pracach na terenach zakładów przemysłowych naszych kontrahentów w kraju i zagranicą (min. w Czechach, Słowacji, Austrii oraz Niemczech) takich jak: opracowanie kalkulacji, technologii...
-
Miejsce pracy: śląskie / Rybnik
-
Firma: ECOL Sp. z o.o.
-
wczoraj
Zakres obowiązków: Powitanie i obsługa klientów oraz gości Przygotowywanie, wypełnianie i przechowywanie dokumentacji związanej z recepcją i biurem Organizowanie, sortowanie i dystrybucja poczty przychodzącej i wychodzącej Obsługa połączeń...
-
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
-
Firma: ISS Facility Services Sp. z o.o.
-
wczoraj
Zakres obowiązków: Obsługa rynku inwestycyjnego i lokalnego, w tym branży budowlanej. Pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie i utrzymywanie stałych relacji biznesowych. Negocjowanie kontraktów handlowych. Analiza rynku inwestycji budowlanych. Wymagania:...
-
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
-
Firma: Praca.pl
-
wczoraj
Twój zakres obowiązków: Weryfikacja, wprowadzanie i księgowanie dokumentów w systemie księgowym zgodnie z wewnętrznymi instrukcjami Kontrola dokumentów źródłowych pod względem rachunkowym i formalnym zgodnie z ustawą o rachunkowości i podatku VAT...
-
Miejsce pracy: śląskie / Bielsko-Biała
-
Firma: Murapol Centrum Usług Wspólnych sp. z o.o.
-
wczoraj