Firma: Concentrix Lokalizacja: Katowice gru 18, 2025
Lider / Liderka Zespołu Call Center z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Codzienne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych
  • Monitorowanie wyników oraz frekwencji pracowników
  • Regularne coachingi i wsparcie rozwojowe dla członków zespołu
  • Realizacja celów jakościowych i ilościowych zgodnych z założeniami
  • Rozwiązywanie trudnych sytuacji i wsparcie w obsłudze eskalacji
  • Organizacja spotkań i działań zespołowych
  • Utrzymywanie aktualnej wiedzy o procedurach i standardach pracy
Wymagania:
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem, minimum 1 rok na podobnym stanowisku
  • Doświadczenie w sprzedaży
  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. C1) i angielskiego (min. B2)
  • Umiejętność pracy pod presją i skutecznego motywowania zespołu
  • Rozwinięte zdolności komunikacyjne i organizacyjne
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Międzynarodowe środowisko pracy
  • Programy rozwojowe, coaching i mentoring
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Integracje i wydarzenia zespołowe
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Powiązane:

Zobacz najnowsze oferty pracy

Opis stanowiska: planowanie i realizacja przeglądów zgodnie z rocznym harmonogramem praca wraz z technikiem i organizacja pracy Zespołu oraz podwykonawców w celu zapewnienia najlepszej jakości serwisu ciągłe doskonalenie jakości realizacji usług poprzez...

  • Miejsce pracy: śląskie / Katowice

  • Firma: Innovative Facility Management Polska Sp. z o. o.

  • wczoraj

WIĘCEJ INFORMACJI →

Twój zakres obowiązków prace mające na celu utrzymanie budynku w należytej sprawności technicznej wykonywanie przeglądów technicznych, konserwacja oraz naprawa instalacji i urządzeń drobne prace ogólnobudowlane utrzymanie ciągłości pracy urządzeń...

  • Miejsce pracy: śląskie / Katowice

  • Firma: Innovative Facility Management Polska Sp. z o. o.

  • wczoraj

WIĘCEJ INFORMACJI →

Codzienne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych Monitorowanie wyników oraz frekwencji pracowników Regularne coachingi i wsparcie rozwojowe dla członków zespołu Realizacja celów jakościowych i ilościowych zgodnych z założeniami Rozwiązywanie...

  • Miejsce pracy: śląskie / Katowice

  • Firma: Concentrix

  • wczoraj

WIĘCEJ INFORMACJI →

Zakres obowiązków: przeprowadzanie szczegółowej analizy zapotrzebowania na materiał obsługa łańcucha dostaw - składanie zapytań, negocjacje cenowe, nadzorowanie realizacji zamówień, obsługa reklamacji ilościowych i jakościowych, zapewnienie i...

  • Miejsce pracy: śląskie / Mysłowice

  • Firma: FERONA POLSKA S.A.

  • wczoraj

WIĘCEJ INFORMACJI →