- Responsible for assisting with implementation and administration of recruitment programs
- Receive, screen, and file incoming resumes, background, and reference checks
- Conduct initial screening interviews, telephone interviews, and/or face-to-face interviews with prospective applicants
- Assist with recommendations to hiring manager on candidate hire, and partner with appropriate stakeholders to offer competitive compensation packages and facilitate negotiation with candidates
- Leverage various resources - internet, community organizations, print media, formal/informal networks, colleges, trade associations - to directly and indirectly source qualified candidates
- Ensure the maintenance of accurate and concise records and reports concerning all phases of the recruitment process, working within the Applicant Tracking System (ATS) and HRIS tools
- Maintain consistent standards for all applicants and ensure compliance with all local rules and regulations related to hiring and recruiting
- Responsible for developing and applying an in-depth knowledge of the job specifications to include experience, skills, and behavioral competencies needed for success in each role
- Promote the Company image to candidates and external service providers and ensures that the Company is represented in the most accurate and appropriate way to all candidates and personally drives the highest standards of ethical behavior for all involved in the recruiting process
- Proven Experience in a Recruitment role
- Strong communication skills, both written and verbal
- English and Polish skills (minimum of B2) and Italian or Spanish or German or Swedish or Finnish or Dutch or Danish skills (minimum of B2)
- Knowledge of another languages will be additional asset
- Ability to multi-task, prioritize, and meet timelines on deliverables
- Proficient in Microsoft Office
- Self-starter, sense of urgency, works well under pressure, ability to work in high-velocity environment
- Sense of professionalism and ability to develop relationships
- Strong attention to detail
- Ability to handle and maintain confidential information
- Full-time employment contract
- Hybrid model of work (2 days in the office and 3 days at home during work week)
- Attractive salary (base salary + bonus)
- Benefits (medical care, sports card and life insurance)
- The opportunity to gain valuable professional experience
- Great atmosphere in the team
Powiązane:
Zobacz najnowsze oferty pracy
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Tworzenie materiałów wspierających sprzedaż, w tym gazetek promocyjnych, katalogów produktowych, ulotek, POSM itp.; Współudział w implementowaniu strategii komunikacji w różnych kanałach;...
-
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
-
Firma: AGATA Spółka Akcyjna
-
dzisiaj
Miejsce pracy: Tychy, tereny przemysłowe Zadania: Obsługa maszyn produkcyjnych Czuwanie nad prawidłowym przebiegiem pracy maszyn Podawanie surowca do maszyny Kontrola jakości produkowanych wyrobów Sporządzanie dokumentacji produkcyjnej Utrzymanie czystości na...
-
Miejsce pracy: śląskie / Tychy
-
Firma: ManpowerGroup
-
dzisiaj
Tworzenie projektów koncepcyjnych, budowlanych i wykonawczych dla konstrukcji budowlanych. Opracowywanie projektów wykonawczych filigranowych stropów. Praca z oprogramowaniem CAD. Prowadzenie obliczeń statycznych i wytrzymałościowych. Koordynacja pracy przy...
-
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
-
Firma: Klient portalu Praca.pl
-
dzisiaj
Praca od maja 2025 do września 2025. Zakres obowiązków: Utrzymanie stałej czystości toalet oraz wskazanych pomieszczeń. Wymagania: Umiejętności pracy w zespole (komunikatywność, kultura osobista). Przestrzegania ustalonego czasu pracy. Przestrzeganie zasad...
-
Miejsce pracy: śląskie / Szczyrk
-
Firma: Szczyrkowski Ośrodek Narciarski S.A.
-
dzisiaj