- Przygotowywanie, porządkowanie i archiwizacja dokumentów niezbędnych do sprawnego funkcjonowania kontraktu.
- Nadzorowanie obiegu korespondencji i dokumentacji.
- Prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej w systemie.
- Organizowanie spotkań z kontrahentami.
- Koordynowanie zamówień materiałów biurowych i usług.
- Kontakt z zewnętrznymi dostawcami, urzędami i kontrahentami.
- Przygotowywanie raportów, zestawień i prezentacji na potrzeby firmy.
- Wspieranie wdrażania procedur i polityk wewnętrznych.
- Dbanie o terminowe serwisowanie sprzętów i urządzeń w jednostce.
- Zapewnienie kompleksowej obsługi administracyjnej podległego kontraktu oraz wspieranie innych procesów administracyjnych w ramach struktury organizacyjnej.
- Minimum średnie wykształcenie - preferowane w obszarze administracji, ekonomii lub techniczne budowlane.
- Dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel.
- Wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne i komunikacyjne.
- Wysoka kultura osobista, nastawienie na współpracę, samodzielność.
Mile widziane: - Doświadczenie zawodowe na stanowisku o zbliżonym zakresie kompetencji.
- Znajomość Prawa Budowlanego, procedur FIDIC, terminologii budowlanej i/lub procesów administracyjnych w firmie budowlanej.
- Prywatna opieka medyczna.
- Dofinansowanie szkoleń i kursów.
- Dodatkowe świadczenia socjalne.
- Bony towarowe.
- Dofinansowanie wypoczynku.
- Program rekomendacji pracowników.
- Możliwść uzyskania uprawnień.
- System premiowy.
Powiązane:
Zobacz najnowsze oferty pracy
Zakres obowiązków: Transport komponentów na linie produkcyjne Odbiór gotowych produktów z hali Współpraca z zespołem produkcyjnym Utrzymywanie porządku na stanowisku pracy Wymagania: Aktualne uprawnienia UDT na wózki widłowe – warunek konieczny...
-
Miejsce pracy: śląskie / Gliwice
-
Firma: OK JOB Sp. z o.o.
-
dzisiaj
Co jest dla nas ważne doświadczenie na w/w stanowisku znajomość MS Office, w szczególności EXCEL, WORD znajomość prowadzenia gospodarki odpadami (BDO) prawo jazdy kat. B samodzielność, sumienność, skrupulatność umiejętność organizacji pracy własnej...
-
Miejsce pracy: śląskie / Tychy
-
Firma: STRABAG BMTI Sp. z o.o.
-
dzisiaj
Opis stanowiska Przygotowywanie, porządkowanie i archiwizacja dokumentów niezbędnych do sprawnego funkcjonowania kontraktu. Nadzorowanie obiegu korespondencji i dokumentacji. Prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej w systemie....
-
Miejsce pracy: śląskie / Gliwice
-
Firma: Trakcja S.A.
-
dzisiaj
Twój zakres obowiązków pozyskiwanie nowych, a także utrzymywanie i rozwój poziomu zakupów u aktualnych klientów firmy z grupy klientów gastronomicznych, tworzenie pozytywnego wizerunku firmy w stosunku do jej klientów i kooperantów, prezentacja oferty firmy...
-
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
-
Firma: Transgourmet Polska
-
dzisiaj