- Obsługa zapytań klientów poprzez telefon, web chat i formularze online
- Realizacja zgłoszeń gwarancyjnych i organizacja napraw
- Wsparcie techniczne i rozwiązywanie problemów klientów
- Przetwarzanie reklamacji, zwrotów i informacji produktowych
- Pomoc w procesie zakupowym, udzielanie informacji i rozwiązywanie incydentów
- Dbałość o wysoką satysfakcję i lojalność klientów
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie C1/C2 (w mowie i piśmie)
- Komunikatywność w języku angielskim (min. B2)
- Doświadczenie w obsłudze klienta, najlepiej w branży produktów konsumenckich
- Umiejętność obsługi systemów CRM, platform komunikacyjnych i MS Office
- Empatia i profesjonalizm w kontaktach z klientami
- Dobry kontakt telefoniczny i efektywność w rozwiązywaniu spraw
- Umiejętność pracy zespołowej i pozytywne nastawienie
Mile widziane:
- Wykształcenie średnie lub wyższe
- Doświadczenie w contact center i obsłudze reklamacji
- Znajomość social media i platform e-commerce
- Umiejętność cross-sellingu i up-sellingu produktów
- Zainteresowanie nowymi technologiami, np. sztuczną inteligencją
- Pracę w nowoczesnym biurze w centrum miasta
- Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta Benefit, ubezpieczenie na życie, szkolenia językowe
- Atrakcyjne premie za polecenia pracowników
- Przyjazne, międzynarodowe środowisko pracy
- Liczne możliwości rozwoju kariery
Powiązane:
Zobacz najnowsze oferty pracy
Twoja misja W swojej pracy połączysz zaangażowanie, otwartość na innych oraz swoje doświadczenie, aby goście mogli doświadczać atmosfery gościnności w naszym hotelu, czuli się zaopiekowani i cieszyli się z pobytu u nas! Będziesz współpracować z...
-
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
-
Firma: Novotel i ibis Budget Katowice Centrum
-
dzisiaj
Jakie zadania na Ciebie czekają? zarządzanie zespołem Doradców Klienta (rekrutacja, wdrożenie, ustalanie celów rozwojowych i ocena wyników pracy, podnoszenie kompetencji zespołu) opracowywanie i realizacja rocznych planów sprzedaży oraz określanie...
-
Miejsce pracy: śląskie / Bielsko-Biała
-
Firma: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
-
dzisiaj
Hlavní úkoly Zákaznický servis (pre/after sales) pro příchozí hovory Zpracování dotazů prostřednictvím telefonu, kontaktního formuláře, e-mailu, chatu a Facebooku Zpracování reklamací v rámci záruky Řešení technických problémů Porovnání...
-
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
-
Firma: Concentrix
-
dzisiaj
GŁÓWNE ZADANIA udział w opracowywaniu projektu programu kontroli; przeprowadzanie kontroli zgodnie z przepisami prawa i obowiązującymi w NFZ zasadami, programem kontroli; dokonywanie ustaleń stanu faktycznego w zakresie objętym przedmiotem kontroli w sposób...
-
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
-
Firma: Centrala NFZ
-
dzisiaj