- Wsparcie klienta: Odbieranie połączeń i odpowiadanie na maile, pomaganie w rozwiązywaniu problemów technicznych.
- Rozwiązywanie wyzwań: Wykorzystywanie swoich umiejętności technicznych do szybkiego znajdowania rozwiązań dla klientów.
- Wprowadzanie danych: Dokładność w wprowadzaniu informacji do systemu, zapewniając płynność procesów.
- Budowanie relacji: Nawiązywanie trwałych, zaufanych relacji z klientami poprzez profesjonalną komunikację.
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie min. B2+ – będziesz głównym łącznikiem dla naszych klientów mówiących po niemiecku.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 do komunikacji w zespole i podczas treningu.
- Otwartość i komunikatywność – Twoje podejście do klientów pomoże im poczuć się komfortowo i zrozumianie.
- Chęć zdobywania nowej wiedzy i umiejętności – stawiamy na rozwój i chęć nauki.
- Mile widziane
- Wiedza techniczna – przyda się w rozwiązywaniu codziennych wyzwań, ale nie jest konieczna na początek – wszystkiego Cię nauczymy!
- Umowę o pracę na pełen etat, bo chcemy zbudować długofalową współpracę.
- Wynagrodzenie podstawowe 7500 zł brutto – doceniamy Twój czas i zaangażowanie.
- Praca w systemie zmianowym (10:00 – 19:00) od poniedziałku do piątku, bez pracy w weekendy.
- Pełnopłatny 5-tygodniowy program szkoleniowy, łączący „naukę przez działanie” z wsparciem dedykowanego mentora.
- Praca w nowoczesnym biurze w Global Office Park, w samym sercu Katowic.
- Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna (LuxMed), kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie na życie, szkolenia językowe – bo dbamy o Twoje zdrowie i rozwój.
- Szybka ścieżka awansów i realne możliwości rozwoju kariery – Twoje osiągnięcia są dla nas ważne, a najlepszym oferujemy możliwość awansu.
Powiązane:
Zobacz najnowsze oferty pracy
Zakres działań: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze Obsługa centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej...
-
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
-
Firma: ISS Facility Services Sp. z o.o.
-
dzisiaj
Dostarczanie wyjątkowej obsługi klienta i budowanie trwałych relacji. Efektywne prowadzenie procesu sprzedaży. Dbałość o jakość prezentacji produktów w salonie. Zarządzanie indywidualnymi zamówieniami klientów i nadzorowanie ich terminowej realizacji....
-
Miejsce pracy: śląskie / Rybnik
-
Firma: Klient portalu Praca.pl
-
dzisiaj
Miejsca pracy przystosowane dla osób z niektórymi typami niepełnosprawności. Zadania: Lekka praca na linii produkcyjnej przy montażu podzespołów – pracę wykonuje się w oparciu o gotową instrukcję Obsługa urządzeń produkcyjnych Kontrola jakości...
-
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
-
Firma: ManpowerGroup
-
dzisiaj
Główne obowiązki: montaż urządzeń do oczyszczania wody obsługa serwisowa przydzielonych klientów naprawy gwarancyjne Oczekiwania: własny samochód telefon
-
Miejsce pracy: śląskie / Pszczyna
-
Firma: HYDROPURE POLSKA Sp. z o.o.
-
dzisiaj