- Obsługa wszystkich przychodzących i wychodzących połączeń telefonicznych, e-maili i czatów.
- Szybka identyfikacja i rozwiązywanie problemów związanych z produktami.
- Przygotowywanie kompleksowych raportów opisujących problemy techniczne.
- Sprawdzanie i przygotowywanie procedur rozwiązywania problemów technicznych.
- Pomoc klientom w zakresie usług gwarancyjnych i pogwarancyjnych, takich jak naprawa, przedłużona gwarancja i oferowanie części zamiennych.
- Biegła znajomość języka polskiego (minimum C1) i angielskiego (minimum B2).
- Zainteresowanie nowymi technologiami.
- Co najmniej 6 miesięcy doświadczenia w rozpatrywaniu reklamacji i skarg konsumenckich.
- Dobra znajomość systemu Windows i pakietu MS Office.
- Umowa o pracę na pełny etat.
- Pracę w nowoczesnym biurze w Global Office Park, w samym sercu Katowic.
- Kompleksowy pakiet benefitów, w tym kafeteria MyBenefit, prywatna opieka medyczna (LuxMed) oraz ubezpieczenie na życie.
- Kompleksowe szkolenie w pełni przygotowujące do pracy.
- Bezpłatne zajęcia językowe (angielski i polski).
- Atrakcyjny bonus za polecenie pracy u nas swoim znajomym.
Powiązane:
Zobacz najnowsze oferty pracy
Komunikacja z klientami poprzez telefon, chat i email w celu tworzenia niezapomnianych doświadczeń podróżniczych. Dostarczanie wyjątkowych wrażeń, dbałość o detale i spersonalizowane planowanie podróży. Ochrona poufnych informacji i budowanie zaufania w...
-
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
-
Firma: Concentrix
-
dzisiaj
Komunikacja z klientami (telefon, chat, email) w celu zapewnienia pozytywnych doświadczeń. Zapewnienie ochrony informacji klienta i budowanie zaufania. Współpraca zespołowa na rzecz doskonałej obsługi klienta. Biegłość w języku niderlandzkim (C1) i...
-
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
-
Firma: Klient portalu Praca.pl
-
dzisiaj
Interakcja z klientami przez telefon, chat i email w celu uczynienia każdego kontaktu początkiem ich kolejnej przygody. Dostarczanie wyjątkowych doświadczeń poprzez proaktywne i cierpliwe podejście. Ochrona ważnych informacji klienta, zapewnienie zaufania jako...
-
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
-
Firma: Concentrix
-
dzisiaj
Komunikowanie się z klientami za pomocą telefonu, czatu i emaila. Zapewnienie wyjątkowej obsługi klienta, dbałość o ich satysfakcję. Współpraca z zespołem na rzecz dostarczenia najlepszych doświadczeń dla klientów. Biegła znajomość języka polskiego...
-
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
-
Firma: Klient portalu Praca.pl
-
dzisiaj