- naliczanie wynagrodzeń, świadczeń oraz zasiłków dla pracowników i osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych
- rozliczanie wynagrodzeń pracowników zatrudnionych przez zagraniczne spółki oraz pracowników oddelegowanych do pracy za granicą
- prowadzenie administracji personalnej
- rozliczanie czasu pracy, prowadzenie ewidencji urlopów, absencji, zwolnień lekarskich;
- sporządzanie dokumentacji kadrowej i płacowej
- sporządzanie raportów i analiz kadrowo – płacowych
- sporządzanie dokumentacji dla ZUS, US, GUS, PFRON,PPK, PPE
- współpraca z instytucjami zewnętrznymi
- bezpośrednia obsługa klientów polskich i zagranicznych
- wyższe wykształcenie (preferowana specjalność: ekonomia, zarządzanie zasobami ludzkimi)
- znajomość programu Enova lub Optima
- min. 2–letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- praktyczna znajomość prawa pracy, prawa podatkowego oraz przepisów ZUS
- samodzielność i biegłość w realizowaniu procesów kadrowo-płacowych
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego umożliwiającą swobodną analizę dokumentów oraz kontakt z Klientami firmy
- swobodne posługiwanie się pakietem Microsoft Office (Excel, Word)
- zdolność do analizowania danych i tworzenia raportów
- gotowość do stałego rozwijania swojej wiedzy i umiejętności
- dbałość o wysoką jakość obsługi klientów, profesjonalizm w działaniu i komunikacji
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- wsparcie doświadczonego zespołu
- dofinansowanie prywatnej opieki medycznej Medicover
- dofinansowanie karty sportowej Multisport
- dofinansowanie ubezpieczenia na życie Unum
- pracę w systemie hybrydowym po okresie wdrożenia
- liczne szkolenia wewnętrzne oraz treningi umiejętności miękkich w ramach „Akademii BDO” (katalog szkoleń aktualizowany jest co miesiąc i obejmuje najnowsze trendy lub zmiany. Szkolenia odbywają się w czasie rzeczywistym)
- możliwość uczestnictwa w szkoleniach merytorycznych oferowanych przez spółkę BDO Solutions
- program wdrożeniowy realizowany na platformie rozwojowej w pierwszych tygodniach pracy, który ułatwi Ci proces wdrażania się
- jasno określoną ścieżkę kariery i system ocen rocznych pozwalający na monitorowanie i wspieranie Twojego rozwoju
- program rekomendacji pracowników
- spotkania integracyjne zespołowe oraz firmowe
Powiązane:
Zobacz najnowsze oferty pracy
Obsługa czatu z klientami Prowadzenie rozmów telefonicznych z klientami Udzielanie precyzyjnych, rzeczowych i miłych odpowiedzi na zapytania klientów Odpowiadanie na zapytania przez formularz internetowy dotyczące modeli ekspresów i akcesoriów Doradzanie w...
-
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
-
Firma: Concentrix
-
dzisiaj
Opis stanowiska Płatny staż zdalny: AI Copywriter lub Specjalista Social Media & SEO. Zapewniamy możliwość rozwoju w zakresie copywritingu, narzędzi AI i pozycjonowania. Kluczowe zadania: tworzenie tekstów (w tym z ChatGPT), zarządzanie SM, optymalizacja SEO....
-
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
-
Firma: Fihn Sp. z o.o.
-
dzisiaj
Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat. Follow established procedures to address customer needs promptly and professionally. Process warranty claims and coordinate repair services for...
-
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
-
Firma: Concentrix
-
dzisiaj
What will you do? respond to calls from German-speaking customers, help with repairs, warranties, parts and minor defects, look for solutions remotely (so that the service technician can have a rest), match products to customers in response to their needs, work with...
-
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
-
Firma: Concentrix
-
dzisiaj