Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- obciążenie mięśniowo-szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas przeglądu obiektów, a także pracy przy monitorach ekranowych i prowadzeniu samochodu służbowego.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca biurowa przy użyciu takich urządzeń jak: komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, faks,
- oświetlenie naturalne i sztuczne,
- budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac lecz nie są przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- krajowe wyjazdy służbowe.
Zakres zadań
- Prowadzi całość zagadnień związanych z ustalaniem, naliczaniem i wypłata wynagrodzeń z tytułu umów o pracę. Dokonuje rozliczeń z tytułu umów cywilno-prawnych zawartych ze zleceniobiorcami. Sporządzanie sprawozdawczości budżetowej i statystycznej oraz sporządza roczne analizy wydatków na wynagrodzenia wraz z załącznikami. Wykonanie zadania jest wspomagane systemem SAP HCM
- Prowadzi całość zagadnień związanych z rozliczeniem z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, Urzędami Skarbowymi, na bieżąco współpracuje z tymi instytucjami. Wykonanie zadania jest wspomagane systemem SAP HCM, Płatnik.
- Prowadzi i przechowuje pełną dokumentację płacową, dokumentację dotyczącą rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych. Wykonanie zadania jest wspomagane systemem SAP HCM.
- Sporządza roczne rozliczenia podatku dochodowego od osób fizycznych.
- Prowadzi rozliczenia dotyczące Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
- Prowadzi ewidencję umów zlecenia i umów o dzieło oraz zgłasza zleceniobiorców w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych.
- Prowadzi obsługę finansową w zakresie wypłat z zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych oraz wypłat ekwiwalentu za pranie, związaną z naliczaniem i wypłatą świadczeń na podstawie danych otrzymywanych z komórek merytorycznych.
- Dekretuje i księguje zdarzenia gospodarcze, których stroną jest Oddział; analizuje salda kont rozrachunkowych oraz salda kont bankowych; wykonanie zadania wspomagane jest specjalistycznym programem komputerowym.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe z zakresu ekonomii lub finansów lub rachunkowościdoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze naliczania wynagrodzeń i ubezpieczeń społecznych
- Wiedza z zakresu przepisów o rachunkowości, finansach publicznych, odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
- Znajomość ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz świadczeń pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa,
- Kompetencje: wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe; rzetelność; organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów; współpraca; komunikacja,
- Umiejętność obsługi komputera - pakiet MS-Office.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Przeszkolenie z zakresu obsługi programu Płatnik,
- Znajomość Prawa pracy,
- Umiejętność obsługi programu SAP HCM oraz Płatnik.
Powiązane:
Zobacz najnowsze oferty pracy
Opis stanowiska Rekrutujemy kandydatów na staż: AI Copywriter lub Specjalista ds. Social Media/SEO. Będziesz pracować nad tekstami na strony WWW i zarządzaniem treściami. Staż pozwala na zdobycie doświadczenia w dynamicznej branży marketingu internetowego....
-
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
-
Firma: Fihn Sp. z o.o.
-
wczoraj
Kupiec operacyjny Miejsce pracy: Mysłowice Na stanowisku kupca operacyjnego będziesz odpowiedzialny/-a za: Dokonywanie zakupów u dostawców – analiza zapotrzebowania i weryfikacja zamówień i stanów Kontrolę zapasów na odpowiednim poziomie i monitorowanie...
-
Miejsce pracy: śląskie / Mysłowice
-
Firma: ManpowerGroup
-
wczoraj
Zakres zadań: Wsparcie pracy działów biurowych Archiwizacja dokumentów Podstawowe czynności administracyjne Poznanie funkcjonowania instytucji publicznej Wymagania: Ważne orzeczenie o niepełnosprawności (min. do 04.2026) lub dokument równoważny Status osoby...
-
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
-
Firma: Fundacja Sustinae
-
wczoraj
realizacja zadań przewozowych samochodem służbowym, w tym: przejazdy z pracownikami w celach takich jak: wykonanie badań medycznych, uczestnictwo w szkoleniach, założenie rachunku bankowego, złożenie dokumentów w Urzędzie Miasta, odbiór i przewóz...
-
Miejsce pracy: śląskie / Ruda Śląska
-
Firma: Euro-Inwest Projekt Sp. J.
-
wczoraj