Agata S.A. - Naszą pasją są wnętrza. Oferując szeroki wybór mebli i artykułów wyposażenia wnętrz, pragniemy stać się częścią przestrzeni, która wyraża charakter, styl i wartości naszych Klientów. W ten sposób pomagamy tworzyć niepowtarzalną atmosferę domu.
- Projektowanie wnętrz na potrzeby klientów agatameble.pl z użyciem asortymentu dostępnego w sieci Agata S.A.;
- Prezentacja dostępnej oferty z uwzględnieniem potrzeb klienta;
- Obsługa klientów podczas wideo rozmowy z zapewnieniem najwyższych standardów;
- Przyjmowanie, weryfikacja i koordynowanie procesu indywidualnych zamówień internetowych oraz terminów ich realizacji;
- Realizacja ogólnych założeń sprzedażowych.
- Znajomość podstaw projektowania;
- Komunikatywność i wysoka kultura osobista;
- Zorientowanie na cel;
- Zaangażowanie oraz inicjatywa w działaniu;
- Chęć rozwijania umiejętności branżowych i sprzedażowych;
- Dokładność i skrupulatność;
- Umiejętność pracy zespołowej;
- Dyspozycyjność do pracy zmianowej w godzinach 10:00-20:00;
- Dyspozycyjność w dwa weekendy w miesiącu (sobota i niedziela, jeśli handlowa).
- Znajomość podstaw projektowania.
- Stabilne warunki zatrudnienia;
- Możliwość rozwoju;
- System wdrożenia pracownika;
- Prywatna opieka medyczna Medicover;
- Pakiet sportowy Medicover Sport;
- Grupowe ubezpieczenie zdrowotne;
- Wczasy pod gruszą;
- Bonus Bożonarodzeniowy;
- Zniżki pracownicze;
- Prezent urodzinowy.
Powiązane:
Zobacz najnowsze oferty pracy
Obsługa wszystkich przychodzących i wychodzących połączeń telefonicznych, e-maili i czatów. Szybka identyfikacja i rozwiązywanie problemów związanych z produktami. Przygotowywanie kompleksowych raportów opisujących problemy techniczne. Sprawdzanie i...
-
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
-
Firma: Concentrix
-
wczoraj
Opis stanowiska Przyjmowanie zgłoszeń i reklamacji od Klientów, zarówno telefonicznie jak i mailowo. Kontakt z Klientami, wewnętrznymi działami firmy oraz partnerami zewnętrznymi w celu sprawnego rozwiązania zgłoszonych spraw. Koordynowanie procesu...
-
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
-
Firma: Coral Travel Poland Sp. z o.o.
-
wczoraj
Manage and resolve all all inbound and outbound phone calls, emails and chats with precision and care. Quickly Identifying and resolving troubleshooting product issues. Prepare comprehensive reports that outline technical challenges for service technicians. Check...
-
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
-
Firma: Concentrix
-
wczoraj
Your Daily Grind: Start every day with a delicious cup of coffee, and help our customers by answering queries through phone, chat, or web forms Each case is handled like a special coffee recipe – resolving warranty issues, coordinating repairs, and providing...
-
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
-
Firma: Concentrix
-
wczoraj