- działania związane z rozliczaniem, raportowaniem oraz nadzorowaniem zadań inwestycyjnych i remontowych w terenie,
- weryfikacja planów inwestycyjno-remontowych oraz zakupów gotowych dóbr inwestycyjnych na podstawie informacji przekazanych przez zainteresowane działy,
- sporządzanie harmonogramów inwestycji,
- sporządzanie kosztorysów wstępnych, wycen, analiz dla potrzeb inwestycji i remontów,
- prowadzenie nadzoru inwestorskiego i koordynacja zadań inwestycyjnych: z/bez pozwoleniem na budowę, przebudowę, rozbudowę, rozbiórkę lub zezwoleniem na realizację inwestycji,
- bieżący udział w realizacji projektów, współudział w przygotowywaniu specyfikacji zamówienia w zakresie opisu przedmiotu zamówienia, warunków umowy,
- sprawowanie nadzoru pod względem technicznym nad prawidłową realizacją projektów zgodnie z umowami,
- monitorowanie rzeczowe i finansowe projektów zgodnie z harmonogramem realizacji projektu oraz planami płatności.
- posiadasz min. 2 letnie doświadczenie związane z koordynowaniem projektów inwestycyjnych / budowlanych / remontowych,
- posiadasz wykształcenie budowlane (średnie lub wyższe),
- posiadasz umiejętności kosztorysowania i czytania dokumentacji projektowej wielobranżowej,
- posiadasz znajomość zagadnień formalno-prawnych z zakresu budownictwa,
- wiesz, czego oczekuje biznes finansujący inwestycje i w podejmowanych przez Ciebie działaniach kierujesz się jego potrzebami,
- posiadasz dobrą znajomość topografii Warszawy i lokalnego rynku budowlanego,
- posiadasz doświadczenie w procedowaniu formalnym i prowadzeniu inwestycji na rynku warszawskim,
- potrafisz – na potrzebę danej inwestycji - zorganizować i zarządzać zespołem zewnętrznych specjalistów w sposób zapewniający najlepsze rozwiązania czasowe, kosztowe i jakościowe,
- cechuje Cię duża samodzielność, terminowość oraz bierzesz odpowiedzialność za podejmowane decyzje,
- poszukujesz pracy w dynamicznym środowisku w terenie,
- znajomość programów typu AutoCAD będzie atutem,
- posiadasz prawo jazdy kat. B i jesteś gotowy / gotowa do podróży służbowych na terenie całej Polski.
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (lub kontrakt gospodarczy) w trybie hybrydowym,
- samochód służbowy,
- dużą samodzielność w pracy,
- możliwość podniesienia swoich kwalifikacji – dostęp do platformy e-learningowej do nauki języka angielskiego oraz wewnętrznych szkoleń (przy UP)
- prywatną opiekę medyczną, Medicover Sport i darmowe członkostwo w sieci naszych klubów (przy UP),
- ubezpieczenia grupowe
Powiązane:
Zobacz najnowsze oferty pracy
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Realizacja planów sprzedażowych produktów Medicover (abonamenty medyczne, sport, platforma benefitowa) dla klientów korporacyjnych (region południowy). Współtworzenie strategii sprzedażowej i...
-
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
-
Firma: Medicover Sp. z o.o.
-
dzisiaj
Zakres obowiązków: przeprowadzanie szczegółowej analizy zapotrzebowania na materiał obsługa łańcucha dostaw - składanie zapytań, negocjacje cenowe, nadzorowanie realizacji zamówień, obsługa reklamacji ilościowych i jakościowych, zapewnienie i...
-
Miejsce pracy: śląskie / Mysłowice
-
Firma: FERONA POLSKA S.A.
-
dzisiaj
Do głównych zadań na tym stanowisku należeć będzie: Zarządzanie sklepami internetowymi marki kierowanymi na rynek polski, czeski i słowacki; Konfigurowanie akcji promocyjnych na stronie internetowej; Wdrażanie nowych i ulepszanie istniejących...
-
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
-
Firma: AGATA Spółka Akcyjna
-
dzisiaj
Do głównych zadań na tym stanowisku należeć będzie: Współpraca z dostawcami w kraju i za granicą (negocjacje cen, warunków handlowych i terminów dostaw) Analiza rynku, trendów oraz konkurencji w kategorii wyposażenia jadalni Współtworzenie i rozwój...
-
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
-
Firma: AGATA Spółka Akcyjna
-
dzisiaj