- Obsługa klienta (telefoniczna i mailowa) oraz wsparcie w rozwiązywaniu problemów technicznych.
- Precyzyjne wprowadzanie danych do systemów informatycznych.
- Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami.
- Biegłość w języku niemieckim (min. B2+).
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne.
- Gotowość do nauki.
- Wiedza techniczna (oferujemy szkolenie).
- Umowa o pracę na pełny etat.
- Godziny pracy: 10:00 – 19:00, poniedziałek - piątek (bez weekendów).
- 5-tygodniowe płatne szkolenie z praktyką i wsparciem mentora.
- Pakiet benefitów (opieka medyczna, MyBenefit, ubezpieczenie na życie, szkolenia językowe).
- Możliwości awansu.
Powiązane:
Zobacz najnowsze oferty pracy
Jeśli posiadasz: tytuł lekarza specjalisty bądź jesteś lekarzem w trakcie specjalizacji prawo wykonywania zawodu umiejętność obsługi komputera Oferujemy: zatrudnienie w oparciu o UZ bądź KG – sam wybierasz elastyczne godziny pracy wsparcie edukacyjne -...
-
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
-
Firma: Medicover Sp. z o.o.
-
dzisiaj
Jeśli posiadasz: tytuł lekarza specjalisty bądź jesteś lekarzem w trakcie specjalizacji prawo wykonywania zawodu umiejętność obsługi komputera Oferujemy: zatrudnienie w oparciu o UZ bądź KG – sam wybierasz elastyczne godziny pracy wsparcie edukacyjne -...
-
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
-
Firma: Medicover Sp. z o.o.
-
dzisiaj
Wsparcie klienta: Odbieranie połączeń i odpowiadanie na maile, pomaganie w rozwiązywaniu problemów technicznych. Rozwiązywanie wyzwań: Wykorzystywanie swoich umiejętności technicznych do szybkiego znajdowania rozwiązań dla klientów. Wprowadzanie danych:...
-
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
-
Firma: Concentrix
-
dzisiaj
Customer Support: Handling calls and emails, assisting in resolving technical issues. Problem Solving: Using your technical expertise to find quick solutions for customers. Data Entry: Ensuring accuracy when inputting information into the system to maintain smooth...
-
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
-
Firma: Concentrix
-
dzisiaj